Linka |
Spoj |
Příjezd |
Příjezd z |
Odjezd |
Odjezd do |
Stan. (JŘ) |
|
505234 |
1 |
5:32 |
Česká Lípa,,Sídliště Špičák (odj. 5:18) |
5:32 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 5:41) |
2 |
|
505232 |
1 |
5:33 |
Česká Lípa,,Sídliště Lada (odj. 5:18) |
5:33 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 5:42) |
2 |
|
505235 |
1 |
5:33 |
Česká Lípa,,Na Výsluní (odj. 5:18) |
5:33 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 5:42) |
2 |
|
505218 |
101 |
5:35 |
Česká Lípa,Vítkov, (odj. 5:01) |
|
|
1 |
|
505218 |
104 |
|
|
6:12 |
Česká Lípa,Vítkov, (příj. 6:47) |
2 |
|
505234 |
2 |
6:19 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 6:11) |
6:19 |
Česká Lípa,,Sídliště Špičák (příj. 6:33) |
1 |
|
505232 |
2 |
6:20 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 6:10) |
6:20 |
Česká Lípa,,Sídliště Lada (příj. 6:31) |
1 |
|
505235 |
2 |
6:20 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 6:12) |
6:20 |
Česká Lípa,,Na Výsluní (příj. 6:33) |
1 |
|
505234 |
5 |
13:32 |
Česká Lípa,,Sídliště Špičák (odj. 13:18) |
13:32 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 13:41) |
2 |
|
505232 |
5 |
13:33 |
Česká Lípa,,Sídliště Lada (odj. 13:18) |
13:33 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 13:42) |
2 |
|
505235 |
5 |
13:33 |
Česká Lípa,,Na Výsluní (odj. 13:18) |
13:33 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (příj. 13:42) |
2 |
|
505218 |
109 |
13:35 |
Česká Lípa,Vítkov, (odj. 13:01) |
|
|
1 |
|
505218 |
112 |
|
|
14:12 |
Česká Lípa,Vítkov, (příj. 14:47) |
2 |
|
505234 |
4 |
14:19 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 14:11) |
14:19 |
Česká Lípa,,Sídliště Špičák (příj. 14:33) |
1 |
|
505232 |
4 |
14:20 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 14:10) |
14:20 |
Česká Lípa,,Sídliště Lada (příj. 14:31) |
1 |
|
505235 |
4 |
14:20 |
Česká Lípa,,Svatopluka Čecha (odj. 14:12) |
14:20 |
Česká Lípa,,Na Výsluní (příj. 14:33) |
1 |
|
505218 |
119 |
17:45 |
Česká Lípa,,Hlavní nádraží (odj. 17:37) |
|
|
1 |
|
505218 |
122 |
|
|
18:12 |
Česká Lípa,,Hlavní nádraží (příj. 18:20) |
2 |
|
505218 |
117 |
21:35 |
Česká Lípa,Vítkov, (odj. 21:01) |
|
|
1 |
|
505218 |
120 |
|
|
22:12 |
Česká Lípa,,Hlavní nádraží (příj. 22:20) |
2 |